La EXPO10, punem accent pe calitate și seriozitate în tot ceea ce facem: de la servicii de personalizare obiecte promoționale, la realizarea de cadouri personalizate prin gravură laser, print UV, tampografie sau broderie, până la servicii de publicitate precum print digital, decupare laser și sisteme expoziționale.
Pentru că majoritatea produselor noastre sunt realizate la comandă, conform cerințelor și specificațiilor clienților, politica de retur este adaptată naturii personalizate a articolelor:
1. Produse personalizate
Produsele personalizate (articole promoționale, cadouri personalizate, materiale publicitare realizate pe comandă) nu pot fi returnate, întrucât sunt create special pentru fiecare client.
2. Produse deteriorate în timpul transportului
Dacă produsele personalizate expediate prin curier rapid ajung la destinație deteriorate din cauza transportului, acestea pot fi returnate.
- Este necesar să semnalați problema imediat, în momentul recepției coletului.
- Produsele deteriorate vor fi refăcute și expediate din nou, fără costuri suplimentare pentru client.
3. Recomandări utile
- Verificați integritatea coletului la primire și, dacă observați probleme, menționați acest lucru direct curierului.
- Contactați-ne de îndată pentru a soluționa rapid situația.
Echipa EXPO10 este dedicată să vă ofere servicii de calitate și soluții rapide pentru orice situație.
